Dag 55 Stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 55 Stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 55 Stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

08 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag ging het wekkertje weer zo vroeg! Vreselijk om dan je warme plekje te verlaten :P. Maargoed vol goede moed gaan we richting stage. Hopelijk deze keer weer in mijn eigen klas.

Kom je aan op stage, ga je naar je eigen klas en word je er weer uitgezet. Dat ander meisje die 2 kinderen uit de klas moet begeleiden komt elke dag en dat betekent dat er iemand weg moet. En dat ben ik. Ik word zo de klas uitgezet. Ga maar naar de baby's toe. Nou mooi niet dat ga ik deze periode echt niet doen. Ik ben geen oppasser ofzo! Op de naar de directrice. Uitgelegd hoe ik er instond. Ik leer niks bij de baby's voor mijn opleiding, dus heb ik er ook niet veel aan. Er was nog één klas met kinderen in de leeftijd van 2 a 3 jaar. Daar kon ik dan wel terecht al ik dat liever wilde. Met een beetje tegenzin ging ik naar die klas toe, omdat ik weer aan alle kinderen moet wennen en de kinderen aan mij en alles gaat weer op een andere manier. Maar goed het is niet anders. Nu dus een nieuwe stage klas. In ieder geval beter dan de baby's. Ik ga er gewoon het beste van proberen te maken :) Al voel ik me wel een beetje aan de kant geschoven doordat ik uit mijn klasje gezet ben. Voelt toch niet zo heel erg fijn om vervangen te worden.

Nadat we uit stage kwamen zijn we naar het terras gegaan. Rachel ging voor het eerst skypen met haar nieuwe nichtje! Was zo'n schatje en zo klein. Net een popje. Ook was het wel een beetje emotioneel voor Rachel, omdat je nu zover weg zit. Gelukkig zijn we sneller thuis dan verwacht, dus kan ze sneller naar haar nichtje.

's Avonds heerlijk gegeten en daarna lekker naar bed gegaan, want morgen nog 1 dagje stage en daarna naar school. Dat wordt nog een lange dag.


Mis jullie en hou van jullie!


Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 38575

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: