Dag 54 We gaan weer naar stage.... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 54 We gaan weer naar stage.... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 54 We gaan weer naar stage....

Blijf op de hoogte en volg Susan

07 November 2012 | Malta, Sliema

En het wekkertje ging weer om 6 uur. Tijd om wakker te worden, wat toch een beetje lastig was vandaag, maar goed we waren weer optijd klaar om naar stage te gaan. Weer in het busje vol schreeuwende kinderen op naar stage...

Kom ik aan in mijn klas, wordt ik doorgestuurd naar de baby's. Er was een ander meisje in mijn klas die een paar kinderen extra ging begeleiden en dus werd het te druk als we met z'n drieeën waren, dus ik moest ergens anders heen. Dat het vandaag moest, prima, maar dit gaat dus echt niet vaker gebeuren, want dan ga ik er iets van zeggen. Nu moest ik mee draaien in een groep van 1 jarige kinderen. Dat was me toch zwaar! Ook kreeg ik een kind onder mijn hoede die constant weg liep. Ik moest er telkens achteraan rennen. Op een gegeven moment liep hij weg richting de keuken ( waar hij helemaal niet mocht komen ). Ik haald hem terug, maar vond trof tegelijk Rachel huilend in de keuken aan. Ze was aan het bellen. Een uur daarvoor hadden we nog gepraat en vertelde ze dat het nog wel even zou duren voor de baby kwam, omdat het lichaam van haar zus er nog niet klaar voor was. En een uur later stonden we samen in de keuken, vol blijdschap, want de baby is geboren. Een meisje met de naam Hannah. Geweldig nieuws en een hele opluchting! Moeder en kind maken het allebei goed.

Uit stage moesten we nog even boodschappen doen. Dit hebben we zo snel mogelijk gedaan, want we moesten natuurlijk snel naar huis, voor meer informatie over de baby. Rachel kreeg hele mooie en leuke foto's binnen. Wat een dropje is het! Natuurlijk ook wel dubbel als je zo ver weg zit.. Echt genieten van deze dag! Rachel heeft roze donuts gehaald, want dit moet natuurlijk gevierd worden ( want er zijn hie rgeen roze muisjes ). Dus vanavond even vieren dat ze geboren is :)

Ook hebben we bericht van school en worden onze tickets zo snel mogelijk omgeboekt. In de week van 17 t/m 22 december komen wij naar huis. De excate datum volgt nog!

Nu zo lekker douchen en optijd naar bed, want morgen hebben we weer stage!!

Miss jullie en hou van jullie!!

Liefss

  • 07 November 2012 - 20:07

    Anoniem:

    AAAH Willemien en Rachel zijn zulke leuke meisjes! Jij boft maar (:
    dikke lik.

  • 08 November 2012 - 08:13

    Jolanda:

    Hai Susan, feliciteer Rachel van me met de geboorte van haar nichtje!
    Fijn om goed nieuws te ontvangen, en wat een voordeel van al die techniek dat ze meteen foto's kan zien! Ik mopper wel eens over de computer als die niet doet wat ik wil, maar ja als je naar de andere mogelijkheden kijkt:-)
    En wat een goed nieuws dat je voor de kerst thuis komt!!!!
    Het blijft me verbazen als ik lees wat je schrijft hoe het daar gaat, je weet in iedergeval hoe het anders kan. Dus toch wel een leermoment daat:-)

  • 08 November 2012 - 08:14

    Jolanda:

    Dikke kus moest er nog bij:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 38552

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: