Dag 50 brakk - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 50 brakk - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 50 brakk

03 November 2012 | Malta, Sliema

Brakk zul je misschien denken. Hoe kan dat, want jullie ginge toch vroeg naar bed. Dat klopt helemaal we lagen rond half 10 in bed ofzo, maar....... We konden niet in slaap komen! Er was ergens onder of boven ons een feestje dus een enorm kabaal. Ik was zo moe, dat ik op een gegeven moment gewoon niet in slaap kon komen van vermoeidheid. Maar goed dat hebben we één keer in de zoveel tijd. Was wel een leuk nachtje hoor!

Eindelijk rond 4 uur, half 5 ben ik in slaap gevallen. Rond 11 uur schrok ik wakker. Toch nog even een paar uurtjes geslapen. Rachel moest optijd weg, want vandaag komt haar broer hier op Malta aan. Ze ging hem ophalen van het vliegveld, dus rond 12 uur moest ze weg. We hebben even gezellig ontbeten en daarna heb ik me heerlijk gedoucht. Samen met Willemien hebben we nog even op onze kamer gezeten en zijn we uit eindelijk naar buiten gegaan. Het was vandaag echt heerlijk weer!! Het zonnetje scheen, dus tijd om op een terrasje te gaan zitten. Even een cappucino besteld en heerlijk gegeten! Was vandaag wel druk op het terras, maar dat maakt niet zo veel uit. We hebben ervan genoten. Goede gesprekken gevoerd en veel gelachen. Daarna nog even een ijsje gegeten. Zaten we gezellig op een bankje, komt er opeens een man naar ons toen. Halle hoe gaat het met jullie, waar komen jullie vandaan en hoe heten jullie? Wat moet die evnt van ons. Willemien zegt: We komen uit zweden en zijn hier op vakantie. Morgen vliegen we terug. Mijn naam is Willem. Ik zeg... Mijn naam is Ruth. Vraagt hij of hij erbij mag komen zitten. Nee zeggen wij en hij liep weg.. Okeee dat was echt heel erg raar. Maar goed we konden er ook wel een beetje om lachen ( achteraf! ).

Rond 4 uur zijn we weer richting het appartement gegaan. Even later kwam Rachel smaen met haar broer binnen. Even gezellig gepraat, daarna gingen ze samen uit eten. Willemien en ik gingen koken. Jullie raden nooit wat we gegeten hebben...... Boerenkool. Jaa jullie lezen het goed. Willemiens ouders hadden namelijk een pot boerenkool met worst mee genomen. Het was niet de echte boerenkool, maar smaakte wel prima! Heerlijk gegeten en net even gezellig op de bank gehangen. Nu zo naar de kamer, want het loopt hier weer vol met hele aparte mensen. Koreanen, Chinezen, Jappaners, Turken en ga zo maar door. Zo nog even chillen en wachten tot Rachel thuis komt. Daarna lekker slapen, want morgen willen we weer fit in de kerk zitten!!

Mis jullie en hou van jullie!!!

Liefss Suus

• 03 November 2012 - 20:18

Jolanda:

Hai Susan, wat zie je er mooi uit! Heb de foto ook al bij Janycka op haat telefoon gezien!
    Ben trouwens wel een beetje jaloers op je, zit daar lekker in de zon op een terrasje!! Hier bijna de hele dag regen en de houtkachel aan. Moet zeggen dat de boerenkool dan waarschijnlijk ook beter smaakt:-)
    Nog veel plezier en een dikke kus!