Dag 38 Een dagje stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 38 Een dagje stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 38 Een dagje stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

22 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag ging het wekkertje weer optijd, want we gaan naar stage. Vol goede moed zaten we om 7 uur in het busje richting stage! Is toch echt wel heel vroeg, maar daar staat tegenover dat we ook weer optijd vrij zijn. Heb wel weer zin om mijn eigen klasje te zien. Had me voorgenomen om niet meer bij de baby's te gaan lopen als ze dat vroegen. Dat is zo vermoeiend en niet mijn doelgroep. Gelukkig was de juffrouw weer beter en hoefde dat dus niet.

De kinderen waren zo blij om me weer te zien. Ze vlogen me gewoon om de benen heen. Wordt je toch nog gemist bij ze... Dat is toch wel erg leuk om te weten en te horen. Tijd voor wat spelen, maar eerst weer bidden tot Maria. Daar kan ik echt niet aan wennen en doe ik ook niet aan mee.. Blijft gewoon vreemd! Toen de kinderen heerlijk aan het spelen waren heb ik even wat werkjes klaargemaakt. Vliegtuigen uitknippen en in elkaar zetten. Ook even met mijn begeleidster bijgepraat. Hoor ik dat we volgende week maar 2 dagen stage hebben in verband met halloween! De kinderen krijgen vrij van school voor dat feest! Keek er wel even van op, maar dan lekker een lang weekend en een paar uitstapjes plannen.

Na stage even boodschappen voor de hele week gedaan! Hebben we ook weer gehad. Kunnen weer een hele week vooruit en dat voor € 40,- Is toch wel netjes vinden wij. We worden er steeds beter in en eten goed gevarieerd! Net lekker spinazie gegeten en zo de was doen, douchen en lekker onder de wol, want morgen is het weer vroeg dag. 6 uur gaat het wekekrtje voor stage weer, dus ook maar optijd naar bed, helemaal nu we nog niet helemaal opgeknapt zijn!

Hou van jullie en mis jullie!!!

PS. Nog geskyped met mijn lieve mama en liefste zusje! Ze heeft mijn cadeautje gekregen!! Nu dragen we allebei hetzelfde armbandje. Zijn we verbonden aan elkaar!! Hou van je Anne-Wil!!!!

Liefss Suus

  • 24 Oktober 2012 - 20:26

    Annewil:

    Hallo,

    even een berichtje van mij wel een dag later! Oeps! Maar goed we zijn idd verbonden door het armbandje ik draag hem elke dag hoor! Haha

    xxx

  • 24 Oktober 2012 - 20:29

    Susan Schurink:

    Ik ook :)

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 38547

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: