Dag 16; Lekker Luieren - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 16; Lekker Luieren - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 16; Lekker Luieren

Blijf op de hoogte en volg Susan

30 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag hebben we niet veel gedaan. Hoe dat komt? We gingen hier gisteren voor het eerst uit! Wat een ramp was dat. Rond 11 uur richting de kroegen en clubs, maar we hebben onze ogen uitgekeken. Haast alle meiden liepen op hoge hakken ( 15 a 20 cm ) met een jurkje die wij normaal als T-shirt zouden dragen. Dikke make-up laag op en daar gingen ze. Komen wij aan op onze slippers en een jurkje tot de knie. Juist ja....

Dus wij vol goede moed de eerste club binnen. Er was leuke muziek en het was gezellig, alleen wordt je echt aangestaard door de mannen. We zijn natuurlijk blond, lang en niet zoals de meiden daar. Het voordeel is dat je wel gratis drankjes aan de bar krijgt, maar dat is ook het enige. Alle mannen willen aandacht en raken je telkens aan. Willemien zou er eentje bijna een klap verkopen! Vet irritant! Ik kreeg zelfs een ijsklontje achter in mijn jurkje gegooid. Nou dat moesten ze niet nog een keer proberen, want dan was ik helemaal pissig geworden. Snel zijn we toen maar weg gegaan.

Dit was niet echt het idee dat wij van uitgaan hadden, maar goed. We zijn wel weer een ervaring rijker zullen we dan maar zeggen. We waren het erover eens dat we dit sowieso niet elke week gingen doen. Kunnen we beter gezellig wat drinken op een terrasje en daarna in ons appartement.

Maar goed het was natuurlijk niet heel erg vroeg voordat we thuis waren. Daarom hebben we besloten om iets langer in bed te blijven liggen vanmorgen en lekker rustig aan te doen. Heerlijk ontbeten en tegen de middag gezellig geskyped met opa, oma, Herjan, Anne-Wil en papa. Was echt gezellig en super fijn om ze weer even te zien en te spreken.

Vanmiddag lekker naar het strand geweest en heerlijk gezwommen. Daarna bezig geweest met kaartjes schrijven ( wat een werk ) en toen heerlijk gegeten. Nu lekker gedoucht, beetje bankhangen en optijd naar bed. Morgen eerste dagje officiële stage. De wekker gaat om 6.00 uur :O. Worden om 7 uur opgehaald, maar daar moeten we eerst een kwartier lopen. Stage begint om 8 uur, dus we willen wel fit beginnen. Ben er helemaal klaar voor en heb er heel veel zin in!

Liefsss Suus