Dag 10 School, boodschappen, zee - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 10 School, boodschappen, zee - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 10 School, boodschappen, zee

Blijf op de hoogte en volg Susan

24 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag gaan we weer naar school. Althans Rachel en ik, want Willemien begint vandaag met stage. Zo spannend voor haar! Maar vanochtend was het brrod bijna op, dus toen de wekker om 07:15 ging stond ik op om brood te halen. Sta je met je duffe kop in de winkel op zoek naar brood, maar dan konden we weer ontbijten en brood smeren voor school. Daarna samen met Rachel naar school gelopen ( 20 minuten ). Van 9 tot half 1 school gehad en daarna even boodschappen gedaan. Ik kan je vertellen het is best zwaar om met 4 volle zakken boodschappen de heuvels te beklimmen, terwijl het 30 graden is....

Boodschappen even opgeruimd, zwemspullen gepakt en richting zee gegaan. Heerlijk gezwommen en ons kleurtje even bijgewerkt, totdat onze leuke ( not ) Turkse buren kwamen. Toen waren we aardig snel weg, vooral toen ze je gingen aanstaren en expres bij ons in het water gingen springen. Het was nog maar half 5 toen we thuis kwamen en Rachel en ik kregen even een schoonmaak tik. Echt waar ik maak geen grapje.. We zeiden al onze ouders zouden trots op ons zijn. De keuken, woonkamer en slaapkamer opgeruimd, geveegd en gedweild. Daarna de afwas gedaan, de was gedaan en gedoucht. Toen gewacht op Willemien, eten gekookt ( aardappeltjes, groente en kipburger ) gezellig gegeten en weer de afwas gedaan! Daarna nog even gestreken en nu lekker bankhangen! Straks boer zoekt vrouw terug kijken met z'n drieeën en dan weer optijd onder de wol, want het is zo weer half 8 en tijd om op te staan!!

• 24 September 2012 - 21:21

Marja:

hoi meisje,

zo, jullie zijn druk bezig geweest vandaag, wat zul je zelfstandig terug komen, leuk he dat soppen en poetsen!! liefs mama

• 24 September 2012 - 22:15

Oma Schurink:

Hallo susan ik had al een berichtje gestuurd, maar het is niet geplaatst dus ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan. Wat zijn jullie druk geweest,je leert zo ook nog wat anders dan engels. Gaat het goed op school en hoe is het met je been? Ging de stage van willemien ook goed we hopen morgen weer een berichtje te lezen Veel liefs van opa en oma

• 25 September 2012 - 19:39

Alex:

Hoi suus,
    Wat fantasties leuk bericht, hou dit vast.
    Hoop dat je dit ook thuis zult doen ?????????
    xxxxxxxxxxxxx pa

• 25 September 2012 - 19:44

Susan Schurink:

Heee mam en pap,

Het soppen en poetsen is tot nu toe nog wel leuk, misschien veranderd dat nog, maar dat zien we dan wel. Ik zou proberen om het thuis ook te doen. Hou van jullie!!!

Liefss

• 25 September 2012 - 19:45

Susan Schurink:

Hallo Oma en Opa,

Gaat hier heel goed. Met mijn been gaat het langzaam aan iets beter. Gaat vanzelfwel weer over. Druk bezig voor stage en school. Gaat allemaal helemaal goed komen. Mis jullie en hou van jullie!!!

Liefss Suus