Dag 9 Relaxen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 9 Relaxen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 9 Relaxen

Blijf op de hoogte en volg Susan

23 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag lekker een rustig dagje. Vanochtend iets langer blijven liggen en klaarmaken voor de kerk. Normaal gesproken kunnen we opgehaald worden, maar deze keer liepen we even naar de kerk. Nou ja even... 20 minuten en dat met 30 graden! Zo warm....

Hele leuke kerkdienst gehad, maar wel heel anders dan in Nederland. De kinderen lopen gewoon door de kerk en mensen begroeten elkaar onder de kerk dienst en praten gewoon. Echt even wennen, maar we worden altijd vriendelijk begroet..

Na de kerkdienst snel naar huis en eindelijk skypen met oma pap, papa, mama en Anne-Wil ( die mij nog steeds jaloers maakt met haar lekkere bakjes koffie ). Was echt super leuk en gezellig. Daarna heerlijk aan het strand gelegen en in het water gezwommen. Rachel en Willemien die mij steeds onder water duwden. Even kijken of ik de bodem kon raken!

Daarna lekker chillen thuis. Zo een filpje met Rachel kijken en morgen weer naar school, boodschappen doen en naar het strand. Wat een leven! Foto's volgen!!

• 23 September 2012 - 20:37

Onbekend :

Mooi dat het nog steeds bevalt en je inmiddels kan wennen!
    Leuk al die verhalen!

Xx