Dag 4 genieten - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 4 genieten - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 4 genieten

Blijf op de hoogte en volg Susan

18 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag moesten we ook weer naar school toe. Dit keer begonnen de lessen om half 9. Normaal begint het om 9 uur, maar vrijdag is het independence day en dan zijn we lekker vij! Daarom moeten we nu iets eerder beginnen, zodat we een klein beetje tijd inhalen. Maar goed...

Willemien en ik mochten dus naar een andere klas een niveau hoger, maar we zitten niet bij Rachel in de klas. Toch leren we veel op school en is het best gezellig om mensen uit andere landen te ontmoeten! En dan moet je ook nog met ze praten :P,maar dat gaat steeds beter.

Heerlijk als je maar les hebt van half 9 tot half 1. Dta betekent 's middags zon, zee en strand! Heerlijk weer ook weer vandaag!! Er stond alleen iets meer wind en als je uit het water in de zon en wind komt....
dan is de kans van verbranden heel erg groot. Valt allemaal best wel mee hoor, alleen Willemien is aardig verbrand.

Toen we weer terug waren in het appartement heb ik voor het eerst gewassen hier op Malta. En ja dat is niet zomaar wassen, maar wassen met de handen :) Als ik terug kom in Nederland ben ik toch zo zelfstandig :P Daarna de afwas gedaan en samen lekker eten gekookt. Heel gezond. Bloemkool, worteltjes, broccoli, aardappeltjes en gehakt :)

Vanavond hebben we heerlijk door de stad gelopen en heel wat foto's gemaakt! Volgen er vast nog wel wat! Nu lekker op bed liggen en zo even een filmpje kijken! Het is zo weer ochtend en het wekkertje gaat om 7 uur :O. Dus we maken het niet al te laat vanavond..... Tenminste dat denk ik :)

• 18 September 2012 - 21:59

Gerda Evers:

Hey Suus,

Hier even een berichtje vanuit het natte Holland....Leuk om je zo te kunnen volgen, mama zei dat vanmorgen tegen me dus dat gaan we zeker doen.
    Fijn om te lezen dat je steeds meer gewend raakt, wat heerlijk zeg dat je s'middags lekker tijd hebt om leuke dingen te doen. Geniet ervan en succes op school.
    Een hele dikke kus van ons vijfjes.

• 19 September 2012 - 13:54

Karin:

Leuk om jouw belevenissen zo te volgen, veel plezier daar!

Groetjes, Karin

• 19 September 2012 - 18:34

Herjan:

Hey hier je broer
    Leuk om te lezen die verslagen van je
    Dus het weer is daar goed kun je dat weer even tot over 2 houden dan zijn wij er ,Doe maar 30 graden.
    Als je nog dingen nodig hebt van huis moet je het even door geven kan ik het mee nemen
    Succes morgen weer op school en tot snel

X Herjan

• 19 September 2012 - 19:37

Susan Schurink:

Heee Tante Gerda!!

Hier even en berichtje uit het zonnige Malta!
    Het is hier heel leuk en gezellig. Begin al aardig te wennen!
    Herjan en Simone komen al heel snel! Heb er zin in!
    Groetjes daar aan iedereen!!

Liefsss

Hee Herjan,

Ik zou proberen het weer te regelen. 30 graden is wel erg warm hoor!!
    Er komt een lijstje die kant op. Wees er op voorbereid :P

Liefsss

• 19 September 2012 - 21:37

Oma Schurink:

Hallo lieverd wat fijn dat je nu al zo gauw gaat wennen.Wij hopen dat je goed leert maar ook kan genieten van alles wat op je pad komt, en dan vooral van het mooie weer,wij moesten het weer met veel regen doen vandaag.We genieten van je berichtjes en kijken er naar uit Groetjes ook van opa.

• 20 September 2012 - 20:16

Susan Schurink:

Hallo Oma,

Het is hier heel gezellig en leuk. Gaat redelijk goed, alleen mijn been doet nog pijn, maar dat gaat wel weer over. Miss jullie en hou heel veel van jullie!!! Leuk dat jullie reageren! Groetjes aan opa!