Dag 3 voor het eerst school! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 3 voor het eerst school! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 3 voor het eerst school!

Blijf op de hoogte en volg Susan

17 September 2012 | Malta, Sliema

Vandaag moeten we echt vroeg op! Half 7 gaat de wekker, want we moeten vandaag voor het eerst naar school! Spannend!!!!!! Rustig wakker worden en gezellig ontbijten met z'n drietjes. Daarna spullen pakken en op weg gaan naar school. Lekker een ochtendwandeling maken ( 20 minuutjes lopen ). Berg op en berg af. Zo gaat dat hier. Maar goed... We moesten om 8 uur op school zijn en wij waren er netjes rond 5 voor 8. We moesten weven wachten en toen kwam het moment van de toets..... en we sliepen nog half. Toen de toest klaar was werd hij nagekeken en ondertussen kregen wij informatie over hele leuke feestjes op het eiland. Wat een leuke school ! :P

Toen alle toetsen waren nagekeken, werden we 1 voor 1 naar voren geroepen en hielden ze een soort intervieuw. Wie ben je, wat doe je en hoe lang blijf je. Ze keken me raar aan toen ik vertelde dat ik tot januari bleef. Ze dachten vast: Die Nederlanders zijn heel niet goed! Maar dat klopt natuurlijk niet. Ik kreeg de test resultaten terug waar ik trouwens niks van begreep, en ging opzoek naar mijn klas. Echt wat een ramp zeg. Ik zat echt bij vreemde mensen in de klas en het niveau was zo laag!!!! Het was duidelijk dat ik de test niet zo goed had gemaakt, maar dit was echt te makkelijk! Even later kwam Willemien ook de klas in en samen zijn we de ochtend door gekomen, maar vraag niet hoe! Na de les zijn we naar de lerares gegaan en hebben we gevraagd of we een niveau ophoog mochten, want dit was te makkelijk. Dit ging ze gelukkig voor ons regelen dus dat hebben we ook weer gehad! ( Rachel die had wel een niveau hoger, dus we kregen alle drie hetzelfde niveau ).

Snel even een wereldstekker halen, want anders kan onze laptop niet opgeladen worden. Daarna gingen we boodschappen doen. We liepen een supermaktje in tenminste dat dachten we, maar er kwam geen eind aan! We hebben er gewoon anderhalf uur gelopen om alles te zoeken enzo. Wat is het goedkoopste, daar ging het natuurlijk om. Uiteindelijk waren we half 3 pas thuis. Terwijl we om half 1 al klaar waren met school.

Daarna gingen we natuurlijk even naar het strand! lekker even zwemmen en een kleurtje kweken. En toen gebeurde het hoor. We lagen lekker in de zon naast elkaar en ik keek even op van het zonnen. Langzaam kroop er een vrouw naar Rachel toe en keek heel geconcentreerd. Ik keek even over Rachel heen en daar liep een krab!! Vlak bij haar hoofd! Rachel een krab, schreeuwde ik. snel vloog Rachel op en schrok echt! Later konden we er wel om lachen, maar we lagen niet zo rustig meer!

'S avonds even lekker eten gekookt! Eens iets anders dan penne met saus. Nu wraps met lekkere groentes en een toetje!!! Daarna afgewassen en gezellig even geskyped met papa en Anne-Wil. Zo leuk om dan te horen hoe het in Nederland is! Mis Nederland wel, maar begin hier toch langzaam te wennen :)

We zijn lekker op bed gaan liggen en terwijl Willemien boer zoekt vrouw terug keek, zette Rachel en ik een filmpje aan ( Rachel heeft namelijk heel veel dvd's mee. Echt super!! ) Echt zo'n meiden film! Heerlijk! Daarna nog een hele gezellige en melige avond gehad! En nog gezellig gewapt :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 38534

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: