Dag 2 even wennen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 2 even wennen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 2 even wennen

Blijf op de hoogte en volg Susan

16 September 2012 | Malta, Sliema

En het is zondag en dat betekent dag 2 op Malta. Wat wennen zeg hier! Veel dingen zaten vandaag een beetje tegen en als je dan gaat skypen met het thuisfront wordt het er niet veel beter op! Dit was echt een dag dat ik het liefst weer op het vliegtuig naar huis gestapt was, maar dat hoort er allemaal bij. Nadat alless eruit was bij het thuisfront zijn we de stad maar eens gaan verkennen, want moesten maandag om 8 uur op school zijn. Maar dan moesten we natuurlijk wel weten waar school zat.

Daar gingen we dan. Camera mee, zonnebril op en Rachel die voorop liep met de plattegrond. De route was uitgestippeld en na 20 minuten lopen waren we bij de school. Nu is het hier niet zo vlak als in Nederland, maar lopen de wegen omhoog en naar beneden. Goed voor de conditie zeggen we dan maar :)

Toen we op de terug weg langs het water liepen hadden we toch wel veel zin om te gaan zwemmen. Toen we in het appartement waren hebben we ons omgekleed en zijn weer richting het strand gegaan, wat niet zo heel ver lopen is. Hooguit een paar minuten. Maargoed het strand is hier anders en bestaat voornamelijk uit stenen,maar dat maakt niks uit, zolang wij een verfrissende duik konden nemen was het goed!

Nadat we uitgezwommen en klaar met zonne baden waren, gingen we weer richting het appartement. Waar we weer macaronie penne aten, omdat we niet uitgebreid boodschappen konden doen. Die komen nu onderhand onze neus uit. Maargoed je moet iets. Daarna hebben we de kerk eens opgezocht...

En ja hoor we konden de weg niet goed vinden. Na veel zoeken kwamen we eindelijk ( en net op tijd ) aan. We werden heel vriendelijk begroet en welkom geheten. Was heel interressant, maar soms ook moeilijk om te volgen. Dat leren we vanzelf wel.

We werden netjes vlakbij het appartement afgezet door het busje van de kerk. Snel naar huis om proberen te skypen met JV, maar we hadden weer eens geen internet verbinding. Volgende keer beter dan maar! Dan nog even gezellig wappen met hele leuke mensen en daarna lekker slapen!

• 17 September 2012 - 20:41

Onbekend.:

Heey!

Klinkt erg gezellig! Hoop dat je het er erg naar je zin zult hebben!

Xxxxxx