Dag 95 De laatste stage dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 95 De laatste stage dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 95 De laatste stage dag!

Blijf op de hoogte en volg Susan

18 December 2012 | Malta, Sliema

Nog één keer ging dat wekkertje om 6 uur. Vandaag de laatste dag stage van ons avontuur hier op Malta.Heb er zin in vandaag. Een andere dag dan anders. Er is een feestje i.v.m. stage, dus ben benieuwd hoe dat wordt.

Aangekomen op stage hebben we eerst de buschauffeur bedankt, omdat hij ons altijd ophaalde voor stage. En toen begon de laatste dag. De kinderen hadden allemaal lekkernijen meegenomen voor het feestje; muffins, broodjes, worstjes, pastizzi, pizza, chips, kipnugets en ga zo maar door. Geen zelfgemaakte lunch van moeders vandaag, maar voor de kinderen echt een feestmaaltijd. We hebben slingers opgehangen en de hele dag kerstmuziek gedraaid! Mijn begeleidster had aan het begin al gezegd dat het vandaag mijn laatste dag was, dus de kinderen wilden iets extra aandacht vandaag. Allemaal knuffelen, op schoot, kusjes geven en gewoon even lekker tegen je aanhangen. Ahhh ik ga die kinderen echt wel missen! Ze zijn zo lief en vonden het zo jammer dat ik weg ging. Toch een goede band met de kinderen opgebouwd en dan laat je ze achter en je weet in welke situatie dat is. Daarom maar extra veel geknuffeld vandaag. Miss Susan I mis you!!! Werd er heel vaak geschreeuwd. Zo lief van ze! Deze dag ging behoorlijk snel en het was tijd om afscheid te nemen. Allemaal nog een kus en knuffel en toen konden we gaan. Nog een cadeautje van mijn begeleidster gekregen. Een portemonnee , niet helemaal mijn smaak, maar super leuk om te krijgen! Ze bedankte me en ging mijn hulp toch wel erg missen. Ook nog van de directrice en alle andere collega's ( die ik eigenlijk niet eens kende, omdat we nooit voorgesteld zijn en elkaar nooit zien ) afscheid genomen. Van iedereen twee zoenen gehad en toen was het toch echt afgelopen. Ga het wel een beetje missen en dan vooral de kinderen met hun lieve snoetjes. Gelukkig wel een aantal foto's gemaakt van de klas voor in mijn plakboek/album.

Toen we eenmaal weer thuis waren, waren de schoonmaaksters al aan het schoonmaken. Een dag eerder dan gepland. We hebben ze maar een doosje bonbons gegeven ( die ik van één van de kinderen heb gehad ) als bedankje dat ze altijd onze kamer schoonmaakte. Ze vonden het super leuk en zeiden dat ze ons gingen missen, want wij waren hele goede studenten. Één van de schoonmaaksters die ik al een tijdje niet gezien had zei helemaal ontdaan: Ik dacht dat je er niet meer was, want ik had je zo lang al niet gezien. je zegt altijd zo vriendelijk hallo. Ik dacht even dat je weg was, maar gelukkig ben je er nog even. Ahh wat leuk om te horen. Wordt hier dus eigenlijk best goed in de gaten gehouden. Na even gekletst te hebben zijn we naar het terras gegaan, omdat ze toch nog even schoon moesten maken. We zijn maar even geweest. Rachel en ik zijn terug gegaan en Willemien bleef nog even. De bedrijfsleider van ons vaste terras vroeg toevallig wanneer we weg gingen. Even gekletst en beloofd dat we vrijdag nog even langskomen om iets te drinken ofzo, zodat we even gedag kunnen zeggen. Dat vond hij heel leuk....

Net lekker gedoucht en weer eens pasta gegeten. Dat hoef ik voorlopig ook niet meer als ik thuis ben. Net de afwas gedaan en nu nog even op mijn laptop. Zo misschien nog even iets tekenen en nog een stukje uit de Bijbel lezen. Daarna lekker gaan slapen. Ben behoorlijk moe naar zo'n drukke dag. Morgen met Rachel Sliema even in en de laatste dingetjes halen en morgen maar eens beginnen met mijn koffer inpakken!!!!

Mis jullie en hou van jullie!!

Liefss Susan

  • 18 December 2012 - 19:25

    /:

    Wat fijn dat je strks weer in NL bent. Tot snel hé. Je weet t ;)

  • 18 December 2012 - 20:55

    Pa:

    Hoi Suus,

    Ik sluit me helemaal aan bij de schrijver van de eerst reactie op dit stukje.
    MAAR ik ben wel benieuwd wie DAT IS???????

    xxxxxxxxxxxxxxx Pa.

  • 19 December 2012 - 18:38

    Susan Schurink:

    Hee pa,

    Ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ben zelf ook benieuwd!

    xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 38562

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: