Dag 44 De rustdag... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 44 De rustdag... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 44 De rustdag...

Blijf op de hoogte en volg Susan

28 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag is het zondag en we willen graag weer een keer naar de kerk hier. Een thuisdienst is ook wel fijn, maar naar de kerk is nog fijner. Dus weer de wekker gezet, want we moesten 20 minuten lopen naar de kerk en we hadden natuurlijk ons zondag ontbijt ook nog. Heerlijk broodjes uit de oven en een eitje. Wij konden er weer tegen aan. Willemien bleef thuis, omdat ze last van haar rug had, dus alleen Rachel en ik gingen op pad.

In de kerk waren ze weer blij om ons te zien. We werden hartelijk ontvangen en het was behoorlijk druk. Deze keer toch maar mijn Nederlandse Bijbel meegenomen. Is net iets makkelijker om het dan even terug te lezen. De preek ging over Prediker 3 vers 1-8. Zo'n mooie preek dat het was. Het ging eigenlijk over ons eigen leven, zoals de dominee alles omschreef. Echt een preek waar we iets aan hadden en iets mee konden. Zo toepasselijk, dat kan geen toeval zijn! Een mooi en goed begin van de zondag... en het wordt alleen maar beter, want na kerktijd ga ik skypen met de familie.

Toen ik eindelijk thuis was ( wat voor mijn gevoel uren duurde ) heb ik snel de computer ongestart om te skypen. Als snel kreeg ik Djamila en oma pap voor het beeld. Zo leuk en fijn om ze dan weer te zien. Het werd allemaal nog beter, want de hele familie Schurink was daar zo'n beetje. Geskyped met opa, oma, oma, Djamila, tant Jolanda, ome Hessel, ome Dick, tante Roelien, Anne-Wil, papa en mama. Weer helemaal op de hoogte gebracht van alles. Was op het laatst ook echt wel het moment dat ik dat even heel erg miste, maar over een paar maanden kan ik daar weer volop van genieten.

's Middags even op bed gelegen, omdat ik niet helemaal fit was en daarna film gekeken met Rachel. Haar naam was Sarah! Een echte aanrader om een keer te kijken. 's Avonds heerlijk gegeten en toen ook optijd naar bed gegaan, want morgen hebben we weer stage en dat betekend vroeg uit bed!

Hou van jullie en mis jullie!!

Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 38517

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: