Dag 24 JA MIJN BROER EN SCHOONZUS ZIEN!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 24 JA MIJN BROER EN SCHOONZUS ZIEN!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 24 JA MIJN BROER EN SCHOONZUS ZIEN!!

Blijf op de hoogte en volg Susan

08 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Het wekkertje ging weer om 6.15 uur en het was weer tijd voor stage!! Vandaag is de dag dat ik Herjan en Simone eindelijk weer zien. Maar eerst weer stage. Ik wordt door de kinderen nu echt als Miss Susan gezien en krijg een beetje een band met ze. Ze zijn ook wel lief en schattig!

Daarna boodschappen gedaan en uren op de bus moeten wachten. Vooral als je zo graag je broer en schoonzus wilt zien. Eindelijk zag ik ze dan zo fijn. Heel veel leuke spullen uit Nederland gekregen. Van oma en papa en mama en van opa en oma! Allemaal heel erg bedankt.

'S avonds lekker uit eten geweest en lekker bijgekletst. Donderdag gaan ze mee naar het ziekenhuis wat ik echt super fijn vind. Optijd proberen te slapen want morgen gaat de wekker vroeg!

Hou van jullie!!!

Liefss Suus