Dag 24 JA MIJN BROER EN SCHOONZUS ZIEN!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 24 JA MIJN BROER EN SCHOONZUS ZIEN!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 24 JA MIJN BROER EN SCHOONZUS ZIEN!!

Blijf op de hoogte en volg Susan

08 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Het wekkertje ging weer om 6.15 uur en het was weer tijd voor stage!! Vandaag is de dag dat ik Herjan en Simone eindelijk weer zien. Maar eerst weer stage. Ik wordt door de kinderen nu echt als Miss Susan gezien en krijg een beetje een band met ze. Ze zijn ook wel lief en schattig!

Daarna boodschappen gedaan en uren op de bus moeten wachten. Vooral als je zo graag je broer en schoonzus wilt zien. Eindelijk zag ik ze dan zo fijn. Heel veel leuke spullen uit Nederland gekregen. Van oma en papa en mama en van opa en oma! Allemaal heel erg bedankt.

'S avonds lekker uit eten geweest en lekker bijgekletst. Donderdag gaan ze mee naar het ziekenhuis wat ik echt super fijn vind. Optijd proberen te slapen want morgen gaat de wekker vroeg!

Hou van jullie!!!

Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 38708

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: