Dag 18! Stage... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 18! Stage... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 18! Stage...

Blijf op de hoogte en volg Susan

02 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag ging het wekkertje weer heel erg vroeg. Om 7 uur stonden we op de plek, waar we door het busje opgehaald werden. Weer waren we te laat op stage, want het verkeer zit hier niet echt mee...

En toen ik de klas binnen kwam begon het weer. 5 kinderen waren aan het huilen! MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...... Zo ging het de hele tijd. Maar goed ik proberen een beetje te troosten, maar dat zijn ze blijkbaar ook niet gewend. Maar goed, na een tijdje waren er 3 aan het huilen, dus het ging al iets beter. 1 kind was zo verdrietig dat hij gewoon overgaf van verdriet. Zielig maar ook echt vies!!

Eerst even een muziekles. Leuk dat ik, muziek! Maar het was een cd opzetten en de kinderen moesten daar naar luisteren. Leukk hoor muziek.. Ondertussen ging de telefoon van mijn begeleidster en liep ze zo de klas uit. Daar sta je dan met 22 peuters om je heen. Maar even hoofd, schouder, knie en teen gedaan. Konden ze even hun energie kwijt. Daarna mochten ze TV kijken en toen buiten spelen.

Wat een vermoeiende dag. Rachel had dat ook. bij haar had zelfs een kind over haar tas heen gekotst! Fijn die lieve kinderen :) De kinderen op de bus gezet en zelf ook mee rijden. Stage is niet zo als verwacht. Als dit zo blijft, vragen of we volgende week naar een andere klas mogen ofzo, want hier leer je niet zo veel van. Alleen troosten en snoetjes poetsen. Ze zijn wel heel lief, maar ik kom hier toch echt om iets te leren!

We kijken het even aan, maar gaat allemaal goed komen. En ik heb thuis geleerd: Eerlijkheid duurt het langst, dus dan zeggen we volgende week gewoon eerlijk hoe we het vinden, want niemand vraagt hoe we het vinden.

Nu lekker douchen en optijd onder de wol!

Liefss Suus

• 02 Oktober 2012 - 20:17

Marja:

Hey Susan,

het is echt doorbijten zo te lezen, misschien verbeterd het nog wel, de kinderen zijn nog wel erg klein, en je kunt het nog altijd met je begeleider door bespreken volgende week.
    liefs mama

• 02 Oktober 2012 - 20:38

Pa:

hoi miesje,

nou wel lekker heftig die stage van je, maar jullie slaan je er wel doorheen.
    Maar het zal wel goed komen ,heb daar maar vertrouwen in en anders even een
    gesprekje met simon???

groetje pa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 02 Oktober 2012 - 21:12

Oma:

Lieve Susan, wat heb wij een medelijden met jou en Rachel.Zoveel kinderen met zoveel verdriet, maar er waren al iets minder huilers las ik. Het duurt vast nog wel even voordat je ze echt wat kunt leren denken we en ook hiervan leer je weer voor als je later voor de klas staat We wensen jullie veel sterkte toe voor morgen en voor nu slaap lekker opa en oma