Dag 53 Wachten, wachten, wachten - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 53 Wachten, wachten, wachten - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 53 Wachten, wachten, wachten

Blijf op de hoogte en volg Susan

06 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag zijn we vrij van stage, om op het spannende nieuws te wachten. De baby!! Eerst konden we iets langer blijven liggen, maar we werden optijd gewekt door de bouwvakkers die gingen boren en timmeren. Klaar wakker dus. Eerste even gezellig ontbeten en daarna nog even heerlijk op bed gelegen...

De tijd ging opzich wel snel, want we gingen skypen met de klas. Was heel erg leuk om iedereen weer even te zien en te spreken. Daarna nog steeds geen nieuws dus gingen we de kamer maar even iets opruimen.. Een lijstje gemaakt met wat we weg willen gooien en wat mee terug gaat met pa en ma naar Nederland. Okee dat was weer allemaal schoon. Toen maar even de keuken een beetje aangepakt. De vloer was zo smerig, dus dat hebben we maar even gedaan en gelijk de afwas.

Daarna weer even op bed gelegen en een paar mailtje bekeken en beantwoord. Gewacht tot Willemien terug kwam van stage en toen nog even wat dingen op de laptop gedaan. Om 4 uur hadden we een afspraak met onze contactpersoon hier over alles wat er speelt over het eerder terug komen naar Nederland. Hij was heel aardig en begreep on sook wel goed. Heel erg fijn. Alles wordt nu een beetje in gang gezet.

We gingen met een goed gevoel naar huis en gelijk maar even het thuis front van alle zaken op de hoogte gebracht. En ojaa.... vandaag ook post van oma pap en de familie wajer! Super leuk!! Heel erg bedankt!

Nu lekker op de bank luieren. Net geskyped met Henrieke vd Beek! Was super gezellig en heel erg fijn! mis je!! Maargoed. Zo een filmpje kijken met Rachel en dan lekker slapen, want morgen gaan we weer naar stage.

En da baby... die is nog steeds onderweg. Kan zelfs wel donderdag worden voordat ze geboren wordt, duss.... Wachten dan maar!

Miss juliie en hou van jullie!!

Liefss Suus