Dag 52 stage.. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 52 stage.. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 52 stage..

Blijf op de hoogte en volg Susan

05 November 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een dagje stage. Dit keer er alleen heen, want Rachel gaat met haar broer opstap. Het is namelijk zijn laatste dagje hier! De wekker ging rond 6 uur. pffff.. daar kan ik niet aan wennen hoor, zo vroeg eruit, maar vol goede moed begonnen we aan de dag. De kinderen in de bus waren redelijk rustig vandaag, dus dat zat al mee! Nu nog de kinderen in de klas. Vond het leuk om ze weer te zien en dat was bij hun ook te merken! Wat zijn het toch ook een schatjes! De kinderen moesten toch weer even wennen, naar die paar dagen vrij. Al snel zaten ze weer in het ritme en begonnen ze de dag met het bidden tot Maria...

Ondertussen kreeg ik de kerstbomen in mijn handen gedrukt. Ik mocht weer gaan knippen... Maar moest wel rustig aan doen en me niet haasten, want dat is nergens voor nodig! Snap echt niks van die mensen hier. Met een half uurtje waren de kerstbomen klaar en was er niks meer te doen voor mij. Leuk hoor.... dan duurt de tijd wel iets langer. Dan krijgen de kinderen maar iets meer aandacht. Dat kan ook geen kwaad.. Met de pauze heb ik de klas altijd alleen en dat gaat altijd wel goed. Ze zijn dan aan het lunchen, dus dat gaat prima, maar vandaag...
Er plaste er eentje in zijn broek en een ander gaf over.. Fijn dat heb ik weer. Dat leer ik hier dan wel weer :P

Na de stage lekker naar huis gegaan en heerlijk op de bank boer zoekt vrouw terug gekeken, voor school bezig geweest en heerlijk gekletst! Straks samen met Willemien uiteten! Hebben we wel verdient ;)

Morgen een dagje thuis blijven van stage, want het wordt een hele speciale dag! Rachel wordt morgen namelijk tante en dat is toch wel heel spannend als je zo ver weg zit! We blijven samen thuis om al het nieuws af te wachten!

Hou van jullie en mis jullie!

Liefss Suus

• 05 November 2012 - 20:39

Gerda:

Hoi Suus,

Even een berichtje vanaf de Oudeweg. Ben net bij oma geweest, en ze voelt zich best goed, ze is wel een beetje moe, maar doet rustig aan.
    Wat een gedoe met die klas van je, maar broeken verschonen en .... opruimen kon je toch al wel??
    Leuk om alles te lezen hoor, je schrijft erg leuk....nog 2 weken en dan komen papa en mama...heerlijk hé? Lekker knuffelen en een traantje laten ( maar dat is niet erg, doe ik ook veel )
    Spannend morgen dat wachten tot de baby er is...maar jullie zijn er voor elkaar, en dat is heel fijn. Wens Rachel maar succes en geduld voor morgen, en we horen weer.
    Dikke kus van ons

• 05 November 2012 - 20:40

Gerda:

vergeten te zeggen dat je haar erg leuk zit, staat goed dat donkere haar.
    Kus