Dag 37 De rustdag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 37 De rustdag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 37 De rustdag

21 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag is het zondag en dat betekend dat we iets langer kunnen blijven slapen/liggen en dat we daarna naar de kerk gaan. We zouden om kwart voor 10 door het busje opgehaald worden. Prima wij er optijd uit om t eontbijten. Zondag's hebben we altijd een afgebakken broodje met een eitje, dus daar moeten we de tijd goed voor nemen :). Om 5 over half 10 liepen wij het appartementen complex uit opweg naar the Red Dragon ( restaurant ). Daar zouden we opgehaald worden door het busje. Wij wachten en wachten en nog eens wachten... Ondertussen was het al 10 uur en we hadden het busje nog steeds niet gezien....

Aangezien het busje toch niet zou komen zijn we weer richting het appartement gegaan. We zouden ook kunnen lopen naar de kerk, maar dat is een behoorlijk eind. Willemien moet rust houden met haar rug en ik met mijn been.... Dan maar een andere oplossing vinden. Een thuisdienst! Dat doen we. Fijn een Nederlandse dienst die we goed kunnen volgen en duidelijk te verstaan is. Rachels vader is dominee, dus wij opzoek naar een preek. Staan er zat op internet, dus dat is helemaal gelukt. Was fijn om een Nederlandse dienst te luisteren. Dat gaan we zeker vaker doen. Dat hebben we echt gemist. Ben blij als ik weer naar de Kapel kan. Toen de dienst afgelopen was hebben we nog even iets nagepraat en daarna even geskyped met de familie, mama was er niet dus savonds even nog met mama skypen. Hele fijne gesprekken gehad. Daarna druk aan de gang gegaan voor school in Nederland ( wat ook nog moet gebeuren ). UIteindelijk na een paar uur vonden we het goed geweest en zijn we lekker naar het strand geweest....

Heerlijk weer nog steeds hier, dus dan moet je wel naar het strand. Ik zat niet helemaal lekker in mijn vel, gelukkig hadden de meiden dat door en hebben we hele fijne gesprekken gehad! Ben zo blij dat we het zo goed kunnen vinden. Zou hier echt niet zonder ze kunnen! 's Avonds heerlijk gegeten en nog even met mama gepraat! Morgen weer een dagje stage proberen. De antibiotica slaat aan, dus het gaat langzaam aan steeds beter. Nog even gezellig met Rachel een filmpje gekeken. MAMA MIA! Zo leuk die film. Daarna onder de wol gekropen. Lekker slapen.

Houd van jullie en mis jullie!!