Dag 32 En we gaan weer naar stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 32 En we gaan weer naar stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 32 En we gaan weer naar stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

16 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag ging het wekkertje weer om 6 uur. Ooo wat is dat toch vroeg!! Maargoed vol goede moed gingen we weer naar stage, want we zagen de kinderen dan weer.

Aangekomen op stage werden we zonder pardon in een andere klas geplaatst. Daar stonden Rachel en ik dan. De juffrouw was ziek, dus wij kregen de klas onder onze hoeden. Wat nu!!!!!!

Okee stap 1: krijg de kinderen ( die Maltees praten ) maar eens rustig. Toen we dat eindelijk hadden hebben we alles in het Engels uitegelegd en duidelijk vertelt dat wij geen Maltees spraken. Dat ging al goed. 1 kind was alleen zo aan het huilen dat ze spontaan begon te kok halzen. Fijnnn, als ik ergens niet tegen kan is het spuug opruimen. Maar goed het is toch gelukt.

Eerst vonden we het eigenlijk helemaal niet leuk in die klas, maar op een gegeven moment begonnen de kinderen aan ons te wennen en werd het steeds iets leuker. Aan het eind van de dag waren de kinderen super enthousiast. Ze kwamen morgen weer met plezier terug. Zelfs het meisje dat heel veel huilt wilde wel terug komen! Dat deed ons wel goed. Als je die kinderen liefdevol en een beetje streng aanpakt komt het helemaal goed. Morgen misschien wel weer en anders lekker terug naar mijn eigen klasje.

Daarna boodschappen gedaan bij de Lidl en weer een hele voorraad voor de hele week binnen. Dat voor nog geen 17 euro per persoon. Daarna alle spullen opgeruimd en lekker op de bank gaan zitten.

Heerlijk nasi gegeten en even de afwas gedaan. Nu zo lekker slapen, want ik ben ontzettend moe en heb hoofdpijn en keelpijn. Gisteren een koudje gevat, omdat het ineens begon te regenen, onweren en heel hard te waaien. Als je dan in een jurkje loopt dan is dat het gevolg. Komt allemaal wel weer goed naar een goed nachtje slapen.

Mis juliie en hou van jullie!!

Liefss Suus