Dag 29 Blue Lagoon en het afscheid - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 29 Blue Lagoon en het afscheid - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 29 Blue Lagoon en het afscheid

Blijf op de hoogte en volg Susan

13 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag een heerlijk dagje met Herjan en Simone opstap. We gaan vandaag naar de Blue Lagoon. Eerst een hele lange busreis en daarna even op de boot en dan zijn we er. Het water is echt super helder blauw en Herjan gaat er als eerste in, terwijl Simone en ik van de zon genieten. Aan Herjans hoofd te zien was het niet echt super warm :P De foto volgt nog wel. Nadat Herjan het water uit was gingen Simone en ik erin. Was echt wel een beetje koud en ik werd gebeten door één of andere rare vis. Toen maar snel weer het water uitgegaan.

Na een paar uurtje hadden we het wel gezien daar en wilde we terug met de boot. De zon was verdwenen achter de wolken en er kwam meer wind opzetten. En we konden niet terug met de boot, maar naar lang zeuren en lief lachen lukt het altijd wel. Het water was echt wild, maar
uiteindelijk waren we toch op vaste grond. En toen begon het....

We moesten nog even op de bus wachten en het werd steeds donkerder. En opeens begon het heel hard te waaien en te regenen. Toch maar een andere bus genomen en met een opweg richting hotel gegaan. Nou de auto's dreven zowat!!! Zo hard regende het. We waren nat geregend maar zaten wel droog in de bus. Simone viel in slaap en uiteindelijk lag ze op Herjans schouder. Dat was zo'n lief gezicht!!

Toen we bij het hotel waren zijn we de jaccuzie in gesprongen en daarna naar de hotelkamer gegaan om ons klaar te maken voor het diner. Toen zijn we heerlijk uiteten geweest met z'n drieeën. Heb er echt van genoten. Was super gezellig. Een paar cocktails erbij....

Daarna hebben Herjan en Simone mij weggebracht naar het appartement. En toen kwam het afscheid.. Ik kan er nooit aan wennen. Ik had me nog zo voor gehouden om niet te huilen, maar op dat moment.... kwamen de tranen vanzelf. Afscheid blijft echt rot!! Maar ik kijke wel terug op een super leuke en gezellige week en weet je wat... Over 38 dagen komen papa en mama al. Weer iets om naar uit te kijken!

's Avonds lekker uitgaan met mijn kamergenootjes. Komen we allemaal nederlanders tegen! Een hele gezellige avond en nacht gehad. Werd een beetje laat, maar dat maakt niks uit voor een keer. Half 4 lag ik eindelijk in bed... Tijd om de ogen te sluiten!!

Liefss Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 38540

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: