Dag 28 En we gaan weer naar stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 28 En we gaan weer naar stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 28 En we gaan weer naar stage

Blijf op de hoogte en volg Susan

12 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Weer ging het wekkertje heel erg vroeg en gister avond was het ook een beetje laat geworden. Eerst gezellig met Herjan, Simone en Rachel op een terrasje cocktails gedronken en nog een waterpijp erbij ( foto's volgen ooit nog wel ). Daarna toen we alle 3 thuis waren lekker een rondje gelopen en voor je het weet is het dan laat. Maar vanochtend hadden we weer stage. De kinderen waren zo blij dat ik er weer was. Ze hadden me gisteren heel erg gemist!

Na stage naar Valetta geweest. Daar Herjan en Simone getroffen. Toen even lekker Valetta door gelopen en toen weer terug naar het appartement. Druk bezig geweest voor school en daarna eten gaan koken, want Herjan en Simone kwamen eten :) Heerlij aardappeltjes met worteltjes, spruitjes en een hamburger gegeten. Daarna heerlijk gedoucht en zo nog even naar buiten. Morgen een gezellig dagje met Herjan en Simone weg, want het is dan hun laatste dagje alweer :(! Morgen dus extra genieten als we weggaan. Nu zo even afscheid nemen van Willemiens ouders en dan zien we wel weer!!

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn blog!!

Liefsss Suus

• 12 Oktober 2012 - 22:45

Pa:

Hoi suussssssssss,

Goed te horen dat alles goed gaat? Morgen nog een leuke dag met herjan en simone en en dan weer lekker met zijn drietjes (drietjes is hulshorster praat).

Gr. Pa en Ma