Dag 27 ....... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 27 ....... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 27 .......

Blijf op de hoogte en volg Susan

11 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag heerlijk wat langer op bed gelegen. Herjan en Simone stonden om 10 uur al voor de deur en ik stond nog in mijn pyama. Maargoed snel even omgekleed en daarna even gezellig op een terrasje een kopje koffie gedronken. Daarna opweg naar het ziekenhuis....

Ik had om 12 uur een afspraak, maar we waren er al om kwart over 11. Beter te vroeg dan te laat. Komen we aan bij de balie en leg ik alles uit en vertel mijn naam. Is er een spoedgeval tussengekomen. Dus vandaag nog niks wijzer geworden. Nu een afspraak voor maandag ochtend gezet. Even kijken en overleggen of dat allemaal gaat lukken. Daarna boodschappen gedaan voor vrijdag als Herjan en Simone komen eten. Toen terug gegaan naar het appartement. Alles in de diepvries gedrukt en even gezeten.

Herjan en Simone gingen weer terug naar het hotel. Ze komen vanavond en dan gaan we even gezellig wat drinken. Nu Zo bezig gaan voor school en misschien nog iets gaan doen vanmiddag.

Morgen weer een dagje stage en gezellig met Rachel, Herjan en Simone de stad Valetta in. Willemien begint morgen op haar nieuwe stage en gaat iets met haar ouders doen.

Ik hou jullie op de hoogte hoe alles verder gaat!

Liefss Suus

  • 11 Oktober 2012 - 20:35

    Oma Schurink:

    Hallo lieverd Wat een teleurstelling dat je niet vandaag geholpen kon worden,nu Herjan en Simone er nog zijn We waren zo benieuwd Fijn dat jullie het leuk hebben met elkaar. We horen maandag dan wel weer hoe het is. Morgen zeker nog wel naar school en is dat nog van3 tot .7 uur? Nog een paar fijne dagen en dan er weer hard tegenaan. Groetjes opa en oma

  • 11 Oktober 2012 - 20:44

    Anita Westerink:

    Hey Suus,
    Wat balen zeg dat je nog niks wijzer bent geworden. Moet je nog een weekend wachten ;-(
    Leuk om te lezen dat je geliefd bent bij de kids. En dat verbaasd mij niks!
    Geniet van je kindjes en van je broer en schoonzus. Leuk dat ze er zijn.

    Groetjes Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 38509

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: