Dag 22 Lekker even weg! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 22 Lekker even weg! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 22 Lekker even weg!

Blijf op de hoogte en volg Susan

06 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag wilden we iets langer blijven slapen, maar dat kunnen we alle drie niet. Dus daar zaten we om kwart over 8 aan het ontbijt! Was weer gezellig en nadat we helemaal klaar waren kon de dag beginnen. Even gezellig op een terrasje een cocktail drinken.

Morgen naar de kerk en morgen middag/avond komen Herjan en Simone!!!! Zo blij!!! Maandag ze eindelijk weer zien en een hele dikke knuffel geven ( en waarschijnlijk janken als ik mezelf een beetje ken ).

Mis jullie en hou van jullie!!!

Liefs Suus

• 06 Oktober 2012 - 23:14

Gerda:

Hey Suus,

Hier even een berichtje uit het regenachtige Hulshorst. Jammer dat je stage tegenvalt, maar wie weet komt er verandering in ( er inderdaad maar eerlijk over gaan praten met je stagebegeleider.
    We hopen dat het met je been snel beter zal gaan, echt balen zeg !!!
    Heimwee hoort erbij, maar je bent in gedachten bij ons....je kant het !!! dit is een ervaring die niemand je meer kan afpakken.
    Heel veel plezier met Herjan en Simone, geniet van de komende week !!
    Dikke kus, ook van ome Jan, Beate, Tony en Jan Willem