Dag 21. Even er door heen..... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 21. Even er door heen..... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 21. Even er door heen.....

Blijf op de hoogte en volg Susan

05 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag eerst gezellig ontbeten met elkaar en daarna gezellig gaan winkelen. Er is hier namelijk een heel groot winkel centrum met allemaal hele dure kleren, tassen, schoenen, jassen en sieraden. Wel super leuk om tussen te kijken, maar haast onbetaalbaar. Ook een aantal winkels die binnen onze prijs klasse vielen. Daarom maar een hele leuke nieuwe tas gekocht en een vestje! De meiden hadden nog meer! Dat was het leuke van deze dag....

Daarna naar school toe voor een gesprek over mijn been, omdat het niet veel beter wordt. Nadat ik alles had uitgelegd, werd er meteen naar de dokter gebeld. Ik kon er om half 5 terrecht. Ook kregen we te horen dat we een extra dag stage moeten gaan lopen, want anders hebben we te weinig uren in de week ofzo! Nou daarna even op school gewacht totdat ik naar de dokter kon.

Kom je bij de dokter aan, is hij er nog niet! Na een kwartier wachten ging zo'n meisje even bellen waar hij was. Moesten we naar een andere winkel/dokters ding lopen. Goed voor je been!! Maargoed uiteindelijk waren we er en werd ik heel vriendelijk en goed geholpen. Hij wilde vanalles uitsluiten met mijn achtergrond, dus daarom toch maar even een foto maken voor de zekerheid. Op naar het ziekenhuis!!

En we waren een half uur verder en in het ziekenhuis. Ik moest een afspraak maken en kan aanstaande donderdag komen voor een foto! Moet ik woensdag nog wel even bellen of er niks tussen gekomen is, maar goed dat zie ik dan wel...

Nadat we eindelijk in het appartement waren werd het me allemaal even te veel. Ik wilde naar huis want alles was hier stom, alles zat tegen en ik miste iedereen. Jankend zat ik achter mijn computer. Gelukkig heb ik geweldige ouders, een geweldige boer, een geweldig zusje en een geweldige schoonzus die me allemaal even een peptalk hebben gegeven! Allemaal op hun eigen manier, allemaal super fijn. Ik kan er weer even tegenaan!! Gelukkig komen Herjan en Simone bijna, zodat ik gezellig met hun kan praten en dingen kan ondernemen.

Morgen een rustig dagje!!

Hou van jullie en mis jullie!!

Lieffs Suus

  • 06 Oktober 2012 - 08:29

    Anita Westerink:

    Hey Susan,

    Heb je even op gezocht op waarbenjij.nu Leuk dat je een blog bij houdt. Minder leuk te lezen dat het met je been zo tegen zit. Hopelijk weet je intussen meer. En dat je heimwee hebt is natuurlijk logisch. Het is niet zomaar iets. Je doet het maar wel eventjes. Super stoer vind ik het. Geniet er lekker van als Herjan straks komt en je even wat "eigens" om je heen hebt. Je hebt natuurlijk wel een probleem; je kunt niet terug want er zijn meer mensen die je willen op zoeken. Anders zou hun vakantie in het water vallen ;-)
    Maar jij gaat dit gewoon volhouden en tot een mooi einde brengen (moet je been wel meewerken). De rest van je leven heb jij dan iets geweldigs om op terug te kijken.
    Hey meis, ik wens je heel veel plezier, succes op school, sterkte met je been en alle downtjes die er bij horen.

    Liefs Anita

  • 06 Oktober 2012 - 14:43

    Jolanda:

    Hallo susan,
    Wat schrijf je ontzettend leuk, ik heb netbal je verslagen en foto's bekeken. Het gaat er echt anders aantoe dan hier in nederland. Maar ja dat was je vast ook al verteld op school, tenminste dat hoop ik wel voor je!!
    Dat het niet lekker met je been gaat is erg vervelend en heeft natuurlijk zijn weerslag op hoe je je voelt. Fijn dat Herjan en Simone bijna komen.
    Janycka loopt hier ook een beetje rond en te mopperen... Al die dingen die ze voor haar opleiding moet doen!! Net echt werken, vooral als ik jou werktijden zie!! Is daar ook werk voor mij met zulke werktijden:-)
    Groetjes uit nunspeet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 38552

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: