Dag 99 Thuis!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 99 Thuis!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 99 Thuis!!

Blijf op de hoogte en volg Susan

22 December 2012 | Malta, Sliema

Wat een nacht. Haast niet kunnen slapen, omdat ik zo druk in mijn hoofd was. Dan slaap je eindelijk en dan gaat de wekker al die op 3 uur stond. De meiden moesten nog even douchen en klaarmaken en dan zouden we om 5.30 uur opgehaald worden. Nou we stonden mooi optijd klaar, maar de taxi kwam pas om 6 uur aanzetten. Wij al helemaal in de stress dat onze vlucht al weg zou zijn.

En we waren een uur verder en daar zaten we. Te wachten totdat we het vliegtuig in konden en richting Nederland konden gaan. Uiteindelijk was het zo ver, zaten we in de lucht en zeiden Malta vaarwel. Wat we niet gedacht hadden gebeurde toch. We kregen ontbijt in het vliegtuig. Even in slaap gevallen in het vliegtuig en toen kwam eindelijk het sein dat we bijna gingen landen! Zo veel zin in! Helaas mochten we landen op de polderbaan en duurde alles dus veel langer, maar uiteindelijk hebben we afscheid genomen met z'n direën en zijn we naar de bagageruimte gegaan. Daar zag ik papa, mama en Anne-Wil al staan. Jaaa straks zou ik bij ze zijn..

De koffers kwamen redelijk snel. Nog even voor de laatst de meiden een knuffel geven en dan naar onze familie! Wat een heerlijk moment. Even geknuffeld en toen naar de auto gegaan. Snel opweg naar huis. Daar hadden Herjan en Simone een heelrijke lunch klaar. Broodje kroket, daar had ik zo veel zin in.. En ik kreeg ook nog een super mooie taart van Anne-Wil, helemaal zelf gemaakt en er stond op: Welkom thuis. Dat doet je toch goed.

Na een heerlijke lunch richting opa en oma Schurink gegaan. Zo fijn om ze weer te zien en bij ze te zijn. Heerlijk gepraat en bijgekletst. Daarna even naar oma Pap gegaan. Ook bijgeklets en gepraat. Echt super fijn om weer zo dicht bij je familie te zijn. Daarna naar huis gegaan en even snel onder de douch gesprongen. Daarna even in de auto gereden met papa, even kijken of ik het nog kon. Daarna kwamen Willeke en Esmee op bezoek en even later tante Gerda met Tony en Jan Willem. Nog en aantal cadeautjes gekregen en een paar mooie tekeningen. Toen iedereen weg was even richting de Boni gegaan. Ik mocht maandag terug komen om mijn contract opnieuw te tekenen. Ik heb mijn baan dus terug. Wat heerlijk!! Nu even klaargemaakt en zo met tante Wilma, tante Gerda en mama richting Nunspeet voor het concert van de Harmonie! Zo ontzettend veel zin in. Eerst even een spelletje met Anne-Wil doen en dan gaan. Ben zo blij om weer thuis te zijn! Wat een drukke dag toch, morgen mijn laatste verslag van mijn Malta avontuur!

Hou van jullie!!

Liefss Susan


  • 23 December 2012 - 19:14

    Henriette:

    Fijn he dat je weer terug bent! En het is dus zeker dat je weer mijn collega wordt xD Super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 38490

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: