Dag 96 Even de laatste dingen shoppen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu Dag 96 Even de laatste dingen shoppen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Susan Schurink - WaarBenJij.nu

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen

Blijf op de hoogte en volg Susan

19 December 2012 | Malta, Sliema

Vandaag een dagje lekker iets langer blijven liggen. Rond kwart over negen schrokken Rachel en ik wakker. Heerlijk! Willemien was alweer naar stage toe. We hebben rustig aangedaan en zijn daarna Sliema even in gegaan. Rachel wilde eigenlijk nog een aantal kleren, dus we gingen opzoek. Ik wilde nog even iets voor mezelf halen en dan was ik wel zo'n beetje klaar.

Wij gingen vol goede moed op weg, maar konden voor Rachel niet vinden wat ze wilde hebben. Even een cappuccino gedronken op een terras, goede gesprekken gehad en daarna gingen we vol goede moed verder naar de hoofdstad. Misschien vonden we daar wel wat we wilden hebben. Daar aangekomen was er een openlucht concert waar we even naar geluisterd hebben. Toen zijn we verder gegaan, maar weer konden we het juiste niet vinden. Helaas! Dan maar even lekker lunchen. Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten. Raar idee dat je dan al midden december zit en nog lekker op het terras kan zitten. Daarna nog een paar dingetjes gekocht die ik nodig had/wilde hebben en toen weer richting huis gegaan. En toen begon het...

Mijn koffer die ik alvast klaargezet had ging ik maar eens even inpakken. Alles erin gedaan wat er al in kon. Tot nu toe past alles nog :) Souvenirs, kleren, schoenen en ga zo maar door. En dan komt het moment dat je wilt weten hoeveel kilo's je hebt... Eerst even Rachel geholpen om haar koffer te sluiten, wat nog maar net ging en daarna naar beneden gegaan om de weegschaal te halen. Toen maar even gewogen.............. Ongeveer 19 kilo. Ik moet nog een paar dingen toevoegen en ik mag 20 kilo, dus dat gaat ongeveer wel goed komen :)

Daarna lekker gaan koken, nou ja lekker.... Het was weer eens nasi dat onderhand mijn neus wel uit komt, maar het was de laatste keer, want morgen en overmorgen gaan we uit eten. Heerlijk idee toch. Ik heb alles, haast alles is ingepakt. Ben er bijna helemaal klaar voor. Nu lekker met de meiden op de bank de film Sex and the city kijken en daarna lekker naar bed.

Mis jullie en hou van jullie!

Liefss Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

:)

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Dag 100 the end

22 December 2012

Dag 99 Thuis!!

21 December 2012

Dag 98 De laatste dag!

20 December 2012

Dag 97 lekker rustig dagje

19 December 2012

Dag 96 Even de laatste dingen shoppen
Susan

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 38504

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 19 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: